Milosunannes41 Merhaba anneler Sma mama kullanıorum anne sütüde veriyorum mamayı gece ya da çok Zorda kalırsam gündüz veriyorum 2 3 gündür sürekli ıkınıyor çocuğum kakasınıda çok az yapıyor bu mama böylr yapıyor mu acaba farklı bi bilgisi önerisi olan var mı