Kapalı alanlar bebekler için tehlikeli salgından dolayı ben çok uzun zamandır gitmiyorum bu yüzden gittiğimde de uyudu genelde normalde huysuzlanır seste uyumaz uyumuştu uyandığında bebek arabasını ileri geri hafif hafif sallamıştım yanıma emzik almıştım ( emziği almıyor aslında ama biraz olsun oyalıyor) Bebek bakım odasında emzirip altını değiştirip rahatlatmıştım