Merhaba,
Oğlum 1 yaş 1 haftalık oldu. Günde 3-4 kere anne sütü alıyor. Kahvaltı, 1 öğün yemek, 1 kase yoğurt, 1 meyve veriyorum genelde. Son zamanlarda çok hareketli yeterli gelmiyor yedikleri gibi gelmeye başladı. Sizler nasıl bir düzende besliyorsunuz?