Oğlum 15.5 aylık zaten hep aşırı mız mız hiperaktif agresif bir çocuk her şeye sinirleniyor sinirlendiği zaman bir yerleri ısırıyor ağlayarak sinirden ya da kendini yerlere atıyor kafasını vuruyor bütün gün böyle ama istediği bişey olmayınca direk bu moda geçiyor artık müdahele etmiyorum edince daha da hırçınlaşıyor çünkü gerçekten sabahtan akşama kadar sadece bağırıyor sürekli ağlamakta değil böyle siren gibi nameli bağırıyor bir de 🥹 3-4 gündür de aşırı iştahsız ne verirsem vereyim ağzından atıyor en sevdiği şeyleri yapıyorum onları bile ağzına alıyor ama 5 sn sonra geri çıkartıyor en son gece 11 de mama içti uyudu sabah kahvaltı hazırladım en sevdiği şeyleri yaptım meyveli pankek kaşarlı omlet bayılarak yediği şeyler asla yemiyor hepsini atıyor ağzından ve bağırıyor 30 dk boyunca aralıksız mama sandalyesinde yani gece beslenmemiz yok zaten bebeklikten beri eskiden yani 3-4 gün önceye kadar gece beslenmediği için sabaha aç uyanırdı yerdi her şeyi ayırmazdı şuan ne kahvaltı ne akşam yemeği asla yediremiyorum sürekli mama içiyor ne yapmam lazım artık gerçekten tükenmiş hissediyorum 🥺🥺