Emeklemeye ve sıralamaya başlayınca mesela o kadar çok düştü ki asla gidio kaldırmadım hadi bakalım yok bir şey diye kaldırdım ki şiddetli çarpmaları da oldu ağlamadıkça sıkıntı yok 🥲
Bunun dışında artık 3 yaşında kendi yemek yemeli,fermuarlı kıyafetlerini çıkartabilmeli,wc ye kendisi gidebilmeli diye düşünüyorum ve yapıyorda. Biraz da kuralcı olmak gerekiyor annelikte duygusallık ön planda oldukça yetişkin ergenler çıkıyor ortaya.
Tv ekran olayına ise tamamen ekransız hayatımız yok ama asosyal hayatımızda yok günde en az 2 saat bir çocuk dışarıya çıkabilmeli. Toprakla temas etmeli kirlenmeli ve su ile oynayabilmeli.
Henüz kreşe gitmiyor gidince öğretmenlerinin fikrini çok merak ediyorum.