Kızlar merhaba kızım 18 aylik emziği bıraktırmak istiyorum daha önce denedik başarısız oldu maalesef çok zorlandık gündüzleri hiç vermiyorum yavaş yavas kesmek istedim emdiği ısırmış zaten baya kopuk yani o şekilde bile nasil emiyor anlamış değilim bilerek almadım yenisini.Gece uykuya dalarken ve uykuda kullanıyor kesemiyorum. Ucunu tamamen kestim yine birakamadik başka önerilerinz varmi