Merhaba güzel anneler bebeğimij iştahı azaldı ne ek gıda yiyor düzgünce nede emiyor diş çıkarma sürecinde olduğu için dün bu mama ile karşılaştım ve merak ettim Türkiye de yapılmış ve keçi sütlü olması ilgimi çekti ve aldım bebeğim bunu çok beğendi kokusu bana çok ağır geldi. İyi mi mama kötü mü size sormak istedim