Merhaba, kızım6 ay 12 günlük ve anne sütüyle besleniyor. Ancak şuan bir grip geçiriyoruz ve bnm sütüm 2 saatte bir tam toplanamayabiliyor emzirmek icin. Buzlukta sakladığım sütlerden veriyorum arada. Ancak onlarda bitmek uzere. Elimde 0-6 ay maması epey var. Sadece şu surecte arada o mamadan versem olurmu. Yoksa 2 numara mama mi almaliyim yinede. Ve umarım sütümde kesilmez bu süreçte azalmasi beni korkutuyor.