trakyalikizce
Selamlar, ebebekten bende almıştım, doğuma giderken ihtiyaç olur düşüncesi ile hastanede yanımdaydı. Bebek hemşiremiz kullanmayı anlattı. Evde denedik ama kullanamadık. İhtiyaçta olmadı aslında.
Kaşıklı biberonda hızlı akma sorunu var yani bi elimde çocuk bi elimde biberonu kullanamadım. (Benden kaynaklı sanırım.) Hızlı aktı ve hep döküldü. Ucu kare gibi olan babyjem markası daha kullanışlı olabilir düşüncesindeyim.