_Goktugunannesi__ -manisa45deniz 7 Fatiha 7 Ayetel kürsi 7 İhlas 7 Felak 7 Nas doğduğunda huysuzdu bununla uyutmaya başladık alıştı öyle arada sürekli tekrarlayan la ilahe illallah ta oluyor
AhsenAhsen -manisa45deniz Bazen dua açıyorum bazen Şevval Sam ‘dan nartanem . Çoğunlukla benim pış pışlarla uyuyor.
Hamzaninannesi1411 -manisa45deniz biz mavi düzler ninnisi var pışpış sesi ve fon müzikli bebeğim hemen uyuyor
Cnnt-esr46 -manisa45deniz ben kendim söylüyorum. Uykudan uyanmış gülermiş bakarmış annesi onu çok severmişşş ❤️ Çok seviyoruz.