Atess Bebegim 8 ayına girmek üzere asla ek gida yemek istemiyor en fazla 2 3 kasik sonrasını asla yemiyor ağzını açmıyor başına gelen var mı veya bu durumda neler yaptiniz
prensannesi5 Atess başından beri mi vardı yeni mi oldu sizde ? Bizde aynı durumdayız ama bizimki başından beri kabul etmiyor
SerapSalih Atess benim oglumda oyle israr edince yada kasikla verince yemiyor bende onune koyuyorum kendi yiyo arada anlamadan da ben veriyorum
Jeatimo Atess amaç yaşına kadar gıdalarla tadım. Çocuk aç mi oluyor mesela bu önemli. Aç olması lazım ve önüne yiyecek koyun ki kendisi de yemek istesin. İştahsızlık normal ama pes etmeyin belki 1 2 gün ara verebilirsiniz ama gıdayı ujutturmayin.
Atess Jeatimo neler neler denedim ama 2 3 kasik en fazla 7 kasiktan sonra asla yemiyor 1 yaşından sonra ne yapacam onuda bilmiyorum
okuyor Atess masada bizimle yemek yiyor. Biz yerken bir kaşık da onun ağzına veriyoruz bir babası bir ben. O zaman iştahlı oluyor