Ben 3. Ve 5. Ayda sağlık ocağında yaptırdım. Sağlık ocağındaki ebe çocuk doktorundan reçete al dedi ama çok sıra vardı beklemedim eczaneye sordum varmış ellerinde aldım hemen gittim sağlık ocağına. Ebe normalde reçetesiz yapmıyoruz dedi ama yaptı. Buzdolabına saklanması gerekiyor alıp ertesi güne falan kalırsa buzlukta değil buzdolabında muhafaza edin. İlk dozu 750 liraya yaptırdım Ekim ayında. Bu ay 2. Hafta dozu 1040liraya aldım.