kids633 bizim de hep küçük gidiyordu. Sonradan toparladı şimdi normale yakın. Çok endişelenip, çok sızlandım kendime ettim. Siz yapmayın, rahat olun. Çok ciddi bir küçüklük olması gerekiyor endişelenmek için. Ayrıca 7 aylık bir bebek, otizmden şüphelenmek için acele ediyorsunuz. O daha kendinin farkında değil 😅 yine de çocuk nörolojisine götürebilirsiniz.