Merhaba hanımlar ben 1 yaşında oğlum var ilk 6 7 aya kadar kendi kendine uyumayı destekledim uyuyorduda sonrası dış döneminde bozuldu hiç bir şekilde uyumadı kucakta uyudu o zamandan beri hayla kucakta uyuyor o zamandan alışkanlığı olduğu için çoğu gece bazen kendi kendine uyuyor binde bir gündüzleri kendisi uyur oda çok uykusu varsa eyer memeden de kestim iyicene biraz hircinlasti ve şuan 11 haftalık hamileyim zorlamaya başladi belim olsun ayağım olsun ağrıyor bu baby night bitkisel uyku ilacı varmış hiç kullanmadim aciksaci kullanmaya da karşıyım biraz kullananlara tabiki saygım sonsuz her çocuk bir değil ve insanın çaresi kalmayınca kullanmak zorunda kalıyor arkasında yaş araligida büyük oldugunuda gördüm acaba onu kullansam takı uyku düzeni hem yerine getirip hemde kendi kendine uyumaya alışana kadar kullansam duzelir mı kendi kendine uyumaya alışır mı veya başka yöntem varsa yardımcı olur musunuz oğlum çok yordugu için çok sinirli inatçı devamlı ağladığı için pek sabrim yok kendim uyku eğitimi vermeye başlamak için çünkü bende çok yoruluyorum gündüz uykusu pek yok doğduğundan beri dinlenemedim için sinirlerimi bazen kontrol edemiyorum bu yüzden uyku eğitimi de veremiyorum biraz uzun oldu helal edin hakkınızı kusura bakmayın acaba o uyku ilacla kendi kendine uyumaya alışır mı uyku düzeni yerine gelir mi ne yapmalıyım yardımınıza ihtiyacım var