Merhabalar 33 haftalık doğum yaptım . 2040 gr doğdu . Sonra verdi tabi 1870 e falan düşmüştü . Hastanede bebeğim kuvözde kaldığı sürece anne sütüne eoprotin denilen anne sütü zenginleştirici katılıyordu kilosu bayağı artmış gibiydi sonrasında hastaneden çıkınca ondan katmadım sadece anne sütü verdim . Suan kilosu 2750 oldu . 4 hafta geçti üzerinden . 4 haftada bu kiloya geldi sizce normal mi ? O eoprotinden tekrar kullansam mı ? Bir de 2 saatte bir 40 cc içebiliyor . Sizinkilerin beslenmesi nasıl suan