5 aylık bir bebeğim var doldurduğundan ber gaz sıkıntısı olduğu için sma comfort kullanıyoruz ama bir süredir mamayı içmek istemiyor. Aptamil denedim midesini rahatsız etti kusturdu. Evolvia önerdiler ama emin olamadım kullanan anneler memnun musunuz gaz yapıyor mu bebişinzi tok tutuyor kilo aldırıyor mu