SevNurRel merhaba bende cok tedirgindim ve korkuyordum korktugum kadar değilmiş iyiki daha fazla beklememişim bende 9bck aylıkken yaptrdım daha 6 gun oldu çok şükür hiç birşey anlamiyor gece 3 de beslenmesini sonlandirdim mamayla beslediğim için sabah 9 da amilyata aldılar 40 dk kadar sürdü geldikten 1 -1bck saat sonra besledim ilk cıktıgnda cok aglıyor ve ilk çişini yaptıgında başka bir sıkıntımız olmadi emekledide agrı kesici ve krem verdiler kullanmamz için sizde hayırlsııyla atlatırsınız inşallah 🤲🏻🤲🏻🤗