Eşim grip oldu, ne kadar korumaya çalışsamda aynı evin içinde sanırım bebeğimde hasta olacak. Ateş yok ama hapşırıyor ve ara ara öksürüyor. Şimdiden doktora götürüp bi göstereyim mi? Bebek ya daha hasta olmadan ilaç kullanılır mı bilemiyorum. 4,5 aylık oğlum.