Ya49__ Demir ilaci olarak ne kullaniyorsun habgisini tavsiye edersiniz.D vitamini kullanmadim hic kullanmaya başlasam doğru olur mi bide ne tavsiye edersiniz Kullandığınız demir ve d vit markalarını yazarsanız sevinirim
okuyor Ya49__ ikisini ocean kullanıyorum. Bir yan etkisi olmadı . Tavsiye konusunda bir şey diyemem çünkü kan verip demir ve d vitamini değerlerine baktirmadik
kadriye07 okuyor ocean demir damlasını nasıl kullanıyorsunuz kilosuna göre mi damlatılıyor içinden bir aparat cıktı ml yazmıyor damla olarak mi vericez
Mucize25 Tugbaumayy mrb benım doktorumda ferrum damla yazdı gunde 7 damla kılosu arttıkca damla sayısını artıracakmıyız bılgınız war mı?
annesiyavrusu_ Tugbaumayy merhaba siz yine en doğrusunu bilirsiniz ama içeriğinin doğal olmadığını biliyorum
Mustafam-elifim Tugbaumayy ferrum kan damlası diye biliyorum ben şuan demir olarak pedia kan olarak da yeni ferruma basladik
ikizannesi4242 ikizannesi_1 bizde monovit kullanıyoruz. Birde vegaferon verdi sağlık ocağı ama yan etki yaptı bizde
River ikizannesi_1 bebeğim için bana da onu verdi sağlık ocağı ama içeriği temiz değil. İçerisinde bozulmasını engellemek için kullanılan kansere yol açtığı tahmin edilen BHA(bütilhidroksianisol) bulunuyor. Ocean sidefer newvit markalarına bakabilirsiniz.
black00 Ya49__ demiri ferrum kullandık kabızlık yaptı bizde ocean kullanıyoruz hiç bi şikayetimiz yok🌼
ikizannesi_1 Ya49__ ilaveten demir ilacı da doktora danışmalısın bence bize cocuk doktorumuz Ferrozinc- G verdi
ikizannesi_1 birtutambilgi benim bebeklerim 3 ay 5 günlük günde 1 defa bir çay kaşığı veriyorum(doktorun önerisi )
birtutambilgi ikizannesi_1 benim bebeğim de 3 ay 28 günlük dün doktor 15 damla dedi baktım şu ek gıda kaşıkları var ya o doluyor acaba yanlış mı yaptım diye düşünüyorum su an
Sedaalya Ya49__ Demir ilacı fermix kullanıyoruz 4.ayda başladık. D vitamini olarak deca tabs kullanıyoruz 15 günlük iken başlamıştık. Bizim bile kışın kullanmamız gerekiyor. D vitamini çok çok önemli
aryassmomm0 Elifterzii benim bebeğim 9 aylık ön iki dişinde hafif yaptı ve aşırı kabızlık karın ağrısı yaptı sidefere geçtim evet biraz pahalı ama bebişlerimizin keyfi ve sağlığı için değer 💓🥰
NoThing2Lose Elifterzii sağlık ocağındaki hemsire uyarmıştı verirken verince ardından suda verin dişlerinde kalmasın ilaç çürüğe siyahlasmaya neden olur diye
acemiannE40_ Ya49__ biz doktorun devletin karsiladigi bir kan ilacina baslamistik gercekten cocugum perisan oldu ishal isahal bir gorsenjz sonra doktor icinde vitamininde oldugu ferozinc diye bi kan ilaci yazdi sukurler olsun iyiyiz devletin yazdigi d vitaminini kulaniyoruz devit di sanirim adi
1morportakal Ya49__ Doktorumuzun tavsiyesiyle demir ilacı ocean kullanıyoruz bebeğim 4 aylık demire 4. ayda başladık. D vitamini de önceki doktorumuz pedia d vermişti bu bitince onda da ocean’a geçeceğim.
ikizannesi_1 birtutambilgi canım bizim ilacımızın içerisinde özel ölcegi vardı enjektör gibi onunla veremedim eczacı o ölçeğe denk gelen bir çay kaşığı dedi. 15 damla da cay kaşıgını doldurur bence,acaba serimi damlatıyorsun yada damlalar büyük mü? bence sayma tam bir çay kaşığı dök ver.
Berk-0222 birtutambilgi merhaba sizi yanıltmak gibi olmasın ama demir damlası bebek kaç kilo ise kilo başına 1 damla vermeniz gerekiyor. Yani 6 kilo ise 6 damla gibi. D 3 te sadece 3 damla fazlası zarar dikkat edin lütfen 🙏🏻