sevgidolubiranne Dizim uzun zamandır ağrıyordu mr çekildi ve mr çeken doktor yırtık var prp yaptırman lazım dedi başka doktora gittim o da yırtık falan yok dedi romatolojiye git dedi hangisine inanacağımı şaşırdım başına gelen var mı
baykuskiz_ sevgidolubiranne evet esime de bir doktor prp yaptirman lazim dedi basladi. Sonra baska doktora gosterdi git o doktoru sikayet et dizinde bir sey yok para almak icin boyle soyluyorlar dedi. Baska doktorlara da danisin mutlaka
sevgidolubiranne baykuskiz_ aynen öyle para için yapıyorlar çünkü bana yaptır diyen doktor elime kartvizitte verdi ve bu daha uyguna yapıyor demişti romatoloji gidecem şimdi
baykuskiz_ sevgidolubiranne 3 4 kere yaptirman lazim dedi bir kere yaptirdik biraktik o yuzden ise yaramadi 😁
sevgidolubiranne baykuskiz_ zaten işe yaramıyormuş bu gün ki doktor öyle dedi doku çok kötü durumdaysa belki biraz toparlanır diye yapılabilir ben tavsiye etmiyorum yapmıyorumda dedi