Kızlar oğlumu doğar doğmaz kayınvalidem ve annem yıkadılar eskiden böyle olur dediler göbek bağı ıslanmıştı ve çok geç düştü 2 hafta sürdü şimdi kızım olacak 1 ay sonra ben yıkamak istemiyorum göbek bağının düşmesini beklemek istiyorum öyle olmaz bebek pis pis durmaz diyolar sizin fikriniz nedir