Derindeniz1 Kızlar sizde mama bulmakta zorlanıyor musunuz ? Malesef ben şuanda baya sıkıntı yaşıyorum siz nerelerden alıyorsunuz acaba
Olimbonii Derindeniz1 kilpa ve migrosta aliyorum genelde 1 numarasıni suan ama 2 ve 3 numarasida var hep görüyorum
Beraninannesii Derindeniz1 Bende 2 eczane var oturduğum yerde bulmakta zorlanıyordum. Bir gün tedarikçiyle denk geldik diğer numaralardan 4-5 koli getirmiş 2 numaradan sadece 2 koli öyle olunca hepsini aldık. Birde rafta 2 tane kalmış onuda aldım bir tanede diğer eczanenin rafında vardı valla onuda aldım.
Umutveannesi Derindeniz1 genelde ebebekten alıyoruz en uygun orası oluyor. Bir de yakınımızda bi market var ordan alıyoruz diğer marketlerden ve eczanelerden daha uygun oluyor. Aptamil kullanıyoruz bu arada. Tavsiyem ebebeğin internet sitesinden ya da yakınlarınızda mağazası varsa ordan alabilirsiniz. Bu arada iki gün önce A101 markette de görmüştüm Bebelac mama
Deletedmom_33 Derindeniz1 e bebekte, Migros ve hakmarda filan var. Ben hep görüyorum. Normal Bebelac kullanıyorum
Birbey Ay şaka gibi kaç haftadır aynı dertten muzdaripiz bizde e bebeğe gittik geçen gün başka bişey almaya orda bulduk 2 tane hemen aldım 800 gr alıyoruz daha hesaplı oluyor ama heryerde düz bebelac yada 350 gr olabı kalmış asla yok