karelmomyy Bebeğime nrse harveys damladan aldım iki gündür kullanıyorum bugün uykusunda artış gördüm uyku mu yapıyor acaba sizdede öyle oldumu? Birde internette 20 damla diyor siz. Kaç damla veriyorsunuz bebeğim 2 buçuk aylık
Selinsn karelmomyy şurubunu kullanıyorum çok memnunum hem doğal hemde gaz problemine çok iyi geldi bizde uyku yapma gibi bir etkisi yok sadece rahatladığı için güzel uyuyor olabilir canım
Susamuru karelmomyy uyku etkisi yok gazı olmadığı için rahat uyuyor her damlayı denedim bebeğime en iyi gelen damla
Ozenm karelmomyy benim bebeğimde hiç uyumuyordu dün bu damladan aldım eczaneden önceden sab kullanıyorduk bir işe yaramadı nurse harveys verdik uyku yaptı bizede
Kubrailkan Evet bizde de uyku yapıyordu yenidoğan dönemindeydik. Şimdi de veriyorum uyku yapmıyor 8 aylık şuan 🥰
karelmomyy Kubrailkan kaç damla kullanıyorsunuz peki . Bende bi garip oldum şaşırdım yani 😂 ne zaman geçiyor uyku etkisi
Kubrailkan karelmomyy yani şuan bir kez çekiyorum kendi damlaligina damla saymiyorum elim alıştı hep o ölçüye 🙈 onu da çok zorlanirsa veriyorum 💕
karelmomyy Susamuru evet bende şaşkınım doğrusu maşallah diyeyim nazarım değmesin😁 biogaia relaxlaz metsil kullandım en iyisi simdiye kadar biogaia ve metsili birlikte kullanıncaydı ama yinede hiç rahat değildi. Simdi çok güzel maşallah hep bvyle devam etse 🥲
karelmomyy Ozenm Allah daim etsin inşallah banada kolik bebeği olan bi arkadaşım önermişti gerçekten işe yaradı
Yamaninannesiiiiii Susamuru merhaba kaç damla şeklinde kullandınız ve beslenme öncesi mi sonrası mı bebeğim 24 günlük
Bilgeninannesii karelmomyy merhabalar bugün bende farkettim 38 günlük bebeğim 2 gündür çok güzel uyuyor günlük 20 saati buluyor normalde damlayı kullanmadan önce uykusunda bile ıkınırdı şmdi çok şükür çok azaldı ancak bu kadr uyumasına da üzülüyorum acaba çocuğa baygınlık hissi mi veriyor diye. Gerçi uyandığndan neşesi çok güzel sizde çok uyuyor diyince içim biraz rahat etti
karelmomyy Bilgeninannesii siz kac damla kullaniyorsunuz . Ohhh mis valla benimde tuhafıma gidiyor ama.biraz rahat ettik çok sukur
Bilgeninannesii karelmomyy sabah öğlen akşam 10 ar damla yazdı doktorumuz. En sevindiğimse uykusunda ıkınmıların bitmesi o ilk 30 gün kafayı yiyecektim ilk çocğum birde ne oldğnu da anlayamıyordm gazdab öyleymiş meğerse