Merhaba sevgili anneler kızım 2 ay 5 günlük eskiden emzirdikten sonra yine memelerin süt dolduğunu ve şiştiğini hissederdim ama artık hissetmiyorum ve sanki sütüm bebeğime yetmiyor hissine kapılıyorum. Bu durumu yaşayan var mı hiç. Nasıl bir yol izlediniz