Bozay Selamlar Dün park yatak kullanışlı mı diye bir başlık açmıştım.Genel olarak herkes memnun uzun vadede. Peki kullandığınız memnun kaldığınız önerebiliceğiniz park yatak marka ve modelleri nelerdir acaba?Hangisini önerirsiniz?
kbrsuzen24 Bozay ben yoyko kullanıyorum. Kumaşı da keten gibi hiç hışır hışır ses çıkarmıyor ayrıca çok sağlam. Öneririm. Üst kademesi 10 kg kadar taşıyor. Çoğunun taşıma kapasitesi düşük.