Ben izletmedim çünkü kendimizde izlemiyoruz çocuktan öncede evde TV yoktu . İkimizde çalışıyorduk zaten film felan geceleri internetten izlerdik , kendimde TV ile buyumedigim için öyle bir aliskanligim yoktu hatta bebeğim olduktan çok sonra insanların böyle küçük bebeklere TV telefon izlettigini öğrendim 😂 hiç aklıma öyle bir şey gelmedi yani normal olarak. Şimdi üç buçuk yaşında kısıtlı ekran var hayatımızda . İzleten izletir beni ilgilendirmez.🤷