Banuksc Arkadaşlar yarın 5 aylık olacak oğlum ve hala her öğünde 90 ml en fazla 100 içiyor bazen hatta 70 anne sütünü de zaten sağıp veriyorum onu bile yarım bırakıyor sizde de öyle oldu lütfen yardım edin
Mertbabyy Banuksc anne sütü de veriyormuşsunuz yeterlidir. Bence bizde 4.5 aylığız bizimkide 90 içiyor gece yatmadan önce veriyorum ben sadece mamayı 90 I anca içiyo
Barlas_mom Banuksc o aylarda benimde oğlum o kadar içiyordu ve anne sütü de almıyordu. Kilosu nasıl kilosu iyiyse doyuyordur
Dilruba_1 Biz 6 aylığız hala 90 içiyor o yüzden günde 10 biberon vermek zorundayım o da zar zor 2 saate bir Geceleri de veriyorum 2 biberon
Deletedmom_62 Banuksc gayet iyi kilosu boyu. Bence zorlamayın ben de artırmak için 120 ye çıkarmıştım çocukta hazımsızlık. Yapti rahatsız etti geri 90 a düşürdüm
Banuksc Defneduru14 ya bazı bebeklere bakıyorum 210 falan içiyor tabiki her bebek farklıdır ama insan yine de sorguluyor
Happymomandbaby Banuksc oğlumda 5 20 günlük hiç 120 bitirdiğini görmedim 2 3 saate bir 90 anca bitirir
_Goktugunannesi__ Banuksc 5 ay 5 günlük 60 cc mama içiyor 90 çok nadir bende sütümü sağıp veriyorum sütte 90 cc içiyor onun harici de emiyor 1 ay önce 7.5 kiloydu
Berfinbektasss Banuksc Benim kızım da 90 içiyor gündüzleri bi yatmadan 120 cc içiyor 5 aylık ama kilosu yerindeyse dert etmeyin ben etmiyorum ısrar etmeyin ara ara yine teklif edin