arkadaşlar bebeğim 3 gün sonra 5 aylık oluyor. bu aya kadar o kadar güzel bi uyku düzeni oluşturmuştum ki her şey süperdi. ancak 2 gündür gece saat başı kalkıyor. normalde 2 kere emmeye kalkardı gece boyunca, 2 gündür gece saat başı kalkıyor emmeye değil biliyorum ama anlayamıyorum uykuya dalmakta da güçlük çekiyor. 4. ayda atak yaşamadım herkesin bahsettiği şu uyku gerilemesi 5. ayda olabiliyor mu acaba ? dişleri de çok kaşınıyor dişten mi acaba diye de düşünüyorum deliricem…