Merhaba arkadaşlar,ben 2.hamileliğimi düşünüyorum,özel hastanelerin muayane ücretleri çok artmış o yüzden doktor arayışındayim,süt hormonlarima baktirmak için ilk defa Ümmü Gülsüm kuyucuya gittim, ultrason ile muayane etti,test istedi,ve seamir testi yapilcak,vitamin vericem dedim,yarın gitcegim,sizlere sormak istedigim bu doktora giden varmı ? Bilgi verirseniz sevinirim