Merhaba, bebeğim formül mamayı kabul etmiyor. Zar zor oyunlarla ve uyurken içiriyordum. Şimdi 6 aylık ve 2 numaraya geçtim. Sma kullandık 5 aya kadar. Sonra istemediği için değiştirdim Bebelac gold aldım. Şu an 2 numarayı eliyle itiyor. Sadece uyurken içirebiliriyorum. Sizce neden 😞 böyle bir şey yaşayan var mı?