Ogzshn 4-5 aylıkken silikon parmak fırça ile damaklarini fırçalayarak başladım. Diş belirtileri vardı onları rahatlattı. Dişi ciktiktan sonra yine macunsuz olarak parmak fırça ile devam ettim. Alt 2 dişi 6. Ayda çıktı. 7. Ayda üst dişler de gelince parmak fırçayı bıraktık silikon uçlu saplı fırçaya geçtik. Macun kullanmıyorum.