Şu an 15. ay ortalarındayız ama bu aya girdiğimizden beri gözünü açar açmaz mızırdanmaya başlıyor. Aşırı memnuniyetsiz ve saçma sapan şeylere ağlıyor valla yoruldum bu halinden. Az önce yerde oynuyordu kalktım kanepeye oturdum neden oturdum diye bi saat ağladı😑 yani bu atak mı ne halta ne zaman geçicek acabaa😫😫😫