NehirinAnnesiii merhaba, bende çok ağır bir grip geçirdim. Doktorum ilaç kullanmadan geçmez verdiğim ilaçlar bebeğine zarar vermez dedi ama yine de emzirmedim oğlumu bu arada 8 aylık. Çocuk doktorumuza yazdım bıraktıktan 24 saat sonra ancak emzirebilirsin dedi. Yani ne kadar zararı olmaz dense de benim doktorum paroldan başka birşeyi önermiyor emzirirken. 1 haftadır emziremiyorum maalesef, dün gece son içtim yarın tekrar emzirmeye devam edeceğim umarım emer🤲🏻