MademoiselleZengin55 rica ederim 😌 yani bu iki doktor da çok iyi bence. Arda bey zaten harika , ama Ahmet bey de ulaşılabilir olmak için daha avantajlı . Ahmet beyim ramdevu ücreti 500 , hastanenin Arda beyin de 550-600 civarıydı sanırım . Birde Arda beye randevu bulmak daha zor sanırım çok hastası var , o hastanedeki diğer doktorların öyle değil ama