BalAnne1 benimde oģlum 32 aylık dede baba anne babaanne anneanne gibi gelimeler kullanıyor konuşması akıcı değil daha yeni yeni cümle kurmaya çalışıyor ama oda kendince kelimelerle mesela tavuk kavuk diyor gitttimi ye dittimi diyor kendince uyarlamış konuşmasını ben ne demek istedigini anlıyorum ama akıcı ve doğru kelimelerle konuşmuyor 5 aylıkken oturdu peşine emekledi 9 aylıkkende yürüdü herşeyi hızlı oldu ama bi konuşamadı geçıkti dört gözle bekliyoruz bizde