cepoykusu35 benim oğlumda 3ay 1haftalıktı5100 çıktı boyunda 60cm sadece süt mama tavsiye etmiyorum dedi doktor kilo alıyor ama yavaş herşeyi çok sağlıklı mama verip boş şişirmeyelim çocuğu dedi nörolojik fonksiyonları yerindeyse çok kafaya takmayın takmayalım 😀desemde millet zayıf dediğinde deliriyorum 😅