Sevilaynil Kızlar merhaba bebeğim 16 aylık ve sürekli kendi yemek istiyor. Haliyle herşeyi döküyor sizin aldığınız memnun kaldığınız rahat kullanabileceği kaşık çatal önerisi olan var mı?
Wanderlust Sevilaynil en basindan beri kendi tatli kasik ve catalimizdan veriyorum sorun yasamadim. Bebek kasigi ve catali hediye geldi ama pek sevmedi
thecamellia Sevilaynil https://ty.gl/aqu5cattfr Bunları aldım ben çok tatlılar ve sağlamlar benim kızımda kendi yiyor sürekli çatal kaşık aldım kullanırmı diyede elinde tutuyo sadece eliyle yemek daha rahat geliyo zamanla öğrenir herhalde 😂