Sağ göğüsüm sol göğüsüme göre daha küçük duruyor 🙁 halbuki ikisini de aynı şekilde sağım yapıyorum. Sol göğüsümde şişkinlik veya sertlik yok.. yumuşak ve ağrı var. Mastit olduğunu düşünmüyorum çünkü elle yoklama yaptığımda hiç sertlik denk gelmiyor elime 🙄 başına gelen var mı neden olabilir ? 🙁