ikizannesi_1 supermomsuperbaby bende kızlarıma aldım otomatik sallanan ve müzikli oyuncaklı ama yine de durmuyolar ancak çok uykuları gelmesi lazım ki uyusunlar. onun harici hep kucak yada kucakta sallanmak istiyolar:(
Nrgngr supermomsuperbaby yeni doğansa onda da durmayacaktir büyük ihtimalle biz 3 aylığız yeni yeni sever oldu ana kucağını bu aya kadar gece gündüz hep kucaktaydi suanlik zor ama 1 2 ay sonra normale dönecektir bebeğiniz şuan en rahat ettigi yer anne kucağı 🤗
supermomsuperbaby Melifah_35 babybjörn muadillerini begendim aslında işimi görür mü bebiş kucaktan inmiyor artık kolum koptu ne bebek arabası ne beşik ne koltuk ne yatak durmuyor bi uyurken duruyor acil bi anakucağı lazım ama o dada durmazsa bilemedim
Melifah_35 supermomsuperbaby Canım ben hamileyken almıştım Hareketlilerden otomatik olanlardan Doğar doğmaz kullanmaya başladım Yok durmuyor illaki yere koyunca ağlıyor direkt Anakucağında max 5dk duruyor 😞
Uraz_mom_ supermomsuperbaby yatmayı sevmeyen bir bebekse muhtemelen onda da durmaz benimkide öyle ne yatırabiliyorum ne kanguruda tutabiliyorum oyun halısı falan aldım 5 dk durmuyor kucakta gezmek istiyor alsam eminim onu da bir köşeye atıcaz o yüzden almıyorum boşuna 🤷♀️