linamommmmm Ona bağlamayın. O zaman içinize doğmuş ama hep öyle olacak diye birşey yok. En son depremde annem , deprem olmadan yarım saat önce uyanmış, içinden geçirmiş “ya deprem olsa” diye. Artık icine mi doğmuş bilmiyorum sonra deprem olmuş. Bu da onun gibi birşey. Ama hep öyle olacak diye birşey yok.