Aslanbuse23 merhaba. Benim bebeğimde de var iki gözünde de. 1 yaşına kadar masaj yaptık geçmedi. Damla zaten geçirmiyor, sadece enfeksiyonu önlüyor. Masajla sağ göz normale döndü ama sol göz devam etti akıntıya. 1 yaş sonrası ameliyat ettirdik. Maalesef ameliyat işe yaramadı. Çok üzgün olduğum bir konu. %96 sı iyileşiyormuş, biz geriye kalan %4 lük bölümdeyiz..