merwee89 isme tepki verme neredeyse 7. Ayından beri vardı. Ben sürekli oyun oynadığım için kızımla mesela kupun içine oyuncakları atma varya onu kendi kendine yapmaya çalışıyor.cubuk gibi biseyden halkaları getirebiliyor. İnce motor gelişimi çok iyi. Neredeyse 8bucuk 9 ayliktan beri koltuklara tutunup yürüyor.son zamanlarda 6 7 adım kendi kendine atıyor. Baya haraket etmeden dengede durabiliyor.gecen dolabının çekmecesi açmış çorap almış ayağına geçirmeye çalışıyordu. Odalardaki şeyleri tanıtıyor mesela eşyaların yerlerini sorduğumda bakışlarıyla gösterebiliyor.anne, baba, dede, mama, saat , gibi kelimeler kullanıyor.yaramazlik hat safhada tabi yerinde afedersiniz dotu yere değmiyor diyebilirim.cok yoruluyorum.ama gelişimini gördükçe hayran kalmamak elde değil.bu arada kızım dün tam 11 aylık oldu.aklima gelen bunlardi