Kızlar benim fakir el blenderım yandı fazla zorladım. Şimdide tabiki çalışmıyor ve tamiri 500 TL diyorlar serviste. Çok fazla geldi ya içime oturdu. Yenisine baktım 1700 civarı oda gereksiz çünlü set haliyle satılıyor bana sadece elle tuttuğum robot kısmı lazım
Sadece orasını almak istesem onun başka markalarına baktığımda daha uygun 400-500 civarı ama o başlığı benim diğer ürünlere taktığımda olur mu bilmiyorum. Sizde bunu daha önce denemiş olan varmı. Başka modelin başlığı benim modelime olurmu uyarmı sizce alsam.?