acemiannE40_ Kizlar biz 5 ay 20 gunlukken ek gidaya basladik elma ve muz rendesi doktor 2 3 kasik verin dedi biz biraz fazla verdik sanirim kakasini kas kati buyuk insan kakasi gibi yapmis sizce normal mi ne yapmamiz gerekiyor akil verirmisiniz🙏
Nereleregidem acemiannE40_ benimki bazen bir buçuk çay bardağı yiyor yine de katı yapmadı henüz. Bir arkadas şu veriyor musunuz demiş alakalı olabilir. Çok kabız oluyorlar çünkü
BebekKayra acemiannE40_ bizde 5 aylıkken başladık alerjik bebeğim çünkü. Meyveleri azıcık suda yada buharda haşlayıp verin bide armut verin kaka yapmasına yardım eder günlük bir yemek kaşığı kadar da su veriyorum ben 3 doktora danıştım tabiki bunları yaparken. Mesela elma verirken ilk gün bir çay kaşığı verdiniz ikinci gün bir tatlı kaşığı verdiniz ya üçüncü gün sabah 10 gibi armut verin öğleden sonra bir çorba kaşığı elma verin. Bide kabak patates Havuç tattık biz bir çay kaşığı zeytinyağı ekledim onlara. Bunları tadarken 10 gün yapmadı 11. gün randevu aldım gece yaptı karnı sert değilse endişelenme 10 gün bekle dedi doktor
Mihribanesma Ek gıda geciş döneminde ilk muz önerilmiyor sebze türü birde ek gıda döneminde bebeklerde kabızlık olabilir bir çay kaşığı zeytin yağı içirin bide ara ara Su vermeye dikkat edin canım
acemiannE40_ Rumii amam kabiz degil sadece yedigi yiyecekleri kadi kaka seklinde cikarmis sonra yine kaka yapti o normaldi
acemiannE40_ BebekKayra biz bira cok veriyoruz sizin anlatiminiza bakilirsa biz 10 cay kasiginin ucuyla veriyoruz
guno Niye elma ve muzla başladınız? Genelde sebze ile başlanıyor. Bence sebzeye dönün be içine bir çay kaşığı kadar zeytinyağı koyun.
SevgiliMerdin Bizde 5,5 aylığız doktor patatesle başlattı ama ağzına verdiğim an öğürüp kusuyor daha hiç yutamadı 🥺
BebekKayra acemiannE40_ benim bebeğimin çoklu besin alerjisi var doktoru demeden birşey veremiyorum o yüzden az az tadıyoruz maşallah bebeğiniz sağlıklı gelişimi tamsa armut vermeyi deneyin inşallah sizi sıkıntıda bırakmadan hemen yapar kuzucuk
acemiannE40_ BebekKayra kaka yapmasinda sikinti yok sukur her seyi severek yiyir şükürler olsun 🙏 ama ilk defa boyle kati yapti cok katti degil tas gibi degil ama yinede katiydi dediler ki bana hep anne sutuyle besleniyordu o yuzden sivi yapiyordu ama simdi ek gidaya gectiginiz icin boyle yapiyor dediler