Evaninanasi Ecemilay bizde yan etkisi olmadı ebe de sadece biraz karın ağrısı yapar demişti. Acaba aşıdan değil de başka bir şeyden olabilir mi? Biz de mamayla besleniyoruz bu arada.
Ruummmi Ecemilay hayır olmadı ama bebekten bebeğe değişiklik gösterebilir geçer inşallah endişe etmeyin
Citlenbik Hiçbir yan etkisi olmadı zaten bebeğim sürekli emdikçe kusuyor rotanın yan etkisi yok denecek kadar az merak etmeyin benim iki çocuğum da rota aşılı yapılması şart bir aşı zaten
Ecemilay Citlenbik benimki mamayla besleniyor şu an 3 aylık bir ay falan emdi sonra reddetti daha da emmedi kusuyor ama yediği mamayı kusmuyor su kusuyor sanki ondan rotanın yan etkisi olabilir diye düşündüm 1-2 güne düzelir ama merak ettim ilk dozu vurdurduk
Ecemilay Evaninanasi açıdan sonra oldu kızım çok alerjik çıktı inek sütü formül mamalar hep alerji yaptı keçi sütü yediriyorum epeydir kullanıyorum bişey olmadı 2 gündür böyle ataktan mıdır nedir fazla yemiyor da
Evaninanasi Ecemilay aaa rota virüsü aşısı inek sütü alerjisi olan bebeklere önerilmiyor diye duydum ben. Vücut tepki verebiliyormuş ondan olabilir. Zamanla geçer ama inşallah geçmiş olsun 🙏🏻
Cs1879 Ecemilay doktorunuzla görüşün kızımda alerjik doktorumuz kilo alması için bekletti son haftasında vurduk ki evde kendimiz yaptık çok şükür Bi sıkıntı yaşamadık
Ecemilay Evaninanasi bunu bende bilmiyordum bize demediler de endişelendim sadece abartılı bişeyi yok ama sadece benimki mi böyle onu merak ettim korkuyoruz tedbir amaçlı yaptırdık canından önemli değil sonuçta
Evaninanasi Ecemilay tabii ki zaten kesin yazılamaz diye bir şey yok kesinlikle yazılması gereken bir aşı. Sadece biraz tepki verebiliyorlar aşıya ama 3 gün içinde geçiyor diye biliyorum o da 🙏🏻