Merhaba Sevgili annelerim. Uzun süredir geçmeyen ve sürekli yenilenen öksürük boğaz ağrısı şikayetim vardı. Bunun için de antibiyotik kullanıyorum.2. Kutudayım.Ama bu kullanmamda sütüm nerdeyse bitti. Bu sorunu yaşayan var mi? Tekrar artar mi ilacı bıraksam? Bebeğim şuan 10 aylık olacak hala emiyor ama süt yok.