Aselin_annesii oioi aldım affedersin leş gibi kokuyor. Kaldıkça daha da kötü kokuyor iade ettim koktuğu için. Wee baby nin 3 lü kaşık çatal setini bence mutlaka al bir sürü denedim en iyisi o. Hala onu kullanıyorum. Tabak olarak ben bumkins almıştım ama gereksiz uygun kokmayan mama sandalyesine yapışan bir tabak alsan yeter. Suluk bence kaliteli birşey al ben weebaby aldım akıtıyor çantam mahvoldu nuk aldım şimdi daha gelmedi.
Bir de minik alıştırma biberonundan yoksa ondan al ıhlamur falan koyar verirsin az. Büyüdükçe de içecek koyarsın ben pekmezli su yapıp veriyorum kahvaltıda