Çocugum emziksiz uyumuyor uyuduktan sonra zaten atıyor sadece uykusu geldiğinde istiyor. 2.5 aylık bibs kullanıyordum ama sürekli şiştiği için yetişemiyorum bugün itibariyle philips aventin air olanını aldım tuttu tutmasa sürekli agzına girer girmez iter miydi ? Burada bilgisi olan anneler yazabilri mi ? Birde philips avent soft varmış arasında gerçekten aşırı derece de fark var mı ? Yoksa cok fark yok mu bilgisi olanlar beni bilgilendirirse sevinirim