Tecrübeli annelerim bebeğim henüz 4 aylık doktorum kilo alımı güzel olduğu için 6. Ayda ek gıdaya baslamamı söyledi ama ben en azından tadımlara 5 buçuk aylıkken falan baslamak istiyorum buzluğa balkabağı attım daha atacağım sebzeler kemik suyu vs var aklımda yoğurt lor hepsini yapıcam insallah suan arastırmadayım ve fikirlerinize ihtiyacım var annişler sizler neler attınız 3 gün kuralına uydunuzmu ek gıda ilgili genel deneyimlerinizi paylasırsanız çok sevinirim internette tarif ve bilgi çok ama insan nerden baslayacagını yinede bilemiyor fazla bilgi var genel bi özet geçerseniz çok sevinirim ilk bebeğim benim için farklı ve heyecanlı bir deneyim olacak