Burcuanneoldu ben ne lazımsa onu alıyorum. Bot kot mont cüzdan saat takı vs. Biz eşimle manevi hediyelere çok önem vermeyiz😅 bizim için asıl olan ihtiyaca yönelik hediye. Çünkü genelde kendimizi 2. Plana atarız ihtiyaclarımızı erteleriz , kızımız dururken kendimize bişi almayalım şimdi ona alalım ya da birikim yapalım gibi bi huyumuz var. O yüzden böyle özel günlerde ihtiyacımız olan şeyleri alırız birbirimize.